Životinjsko carstvo

Daleko od grada, na ogromnom prostranstvu, pruža se najveće i najlepše životinjsko carstvo na svetu. U tom životinjskom carstvu postoje sve životinje, čak i one koje su do sada stanovale samo u našoj mašti.
Veliko carstvo obuhvata šume, planine, savane, mora, reke i sve drugo što ima jedno ozbiljno i pravo carstvo. Mnogo kraljevina postoji u našem carstvu, a gde su kraljevine tu su kraljevi, kraljice i njihova deca princeze i prinčevi. e mail dstankovic011@gmail.com

среда, 24. август 2011.

Sukob generacija

Mali lavići i njihovi drugari igrali su se bezbrižno kao i mnogo puta do tada. Odjednom se pojavio car i strogim glasom rekao deci:
- Gledam vas danima. Vi svakog dana odlazite sve dalje i dalje od dvorca. Kada smo mi bili mali igrali smo se najčešće u dvorištu. Zašto niste malo mirniji... -
...i još hiljadu zamerki je car izgovorio.
Deca su se uplašila. Velikog lava su se svi plašili. Mališani su se razbežali a Julija, Lola i Leon su ostali sami na livadi prilično neraspoloženi. Julija je rešila da nešto preduzme. Išla je tih dana kod Belog, Sivog i Crnog na razgovor. Razgovarala je i sa mudrom sovom.
Posle nekoliko dana otišla je do tate i rekla mu:
- Molim te da me saslušaš i ne prekidaš. Ja sam još mala i znam da u životinjskom carstvu vrebaju razne opasnosti i da ti brineš za nas, malu decu. Ali tata mopraš da razumeš da se vremena menjaju. Mi želimo da idemo svojim, nekim novim stazama. Ne želimo da budemo blede kopije svojih roditelja. Moraš da nam dozvoliš da sami biramo kako ćemo i gde da se igramo, a ja ti obećavam da nećemo da preterujemo i pravimo ,,gluposti,,. To je dobro i za nas a i za čitavo životinjsko carstvo. -
Tata lav je netremice posmatrao Juliju. Bio je postiđen ali je samo ćutao i slušao svoje dete. Znao je da je potpuno u pravu. Nežno je pomazio malog lavića i rekao joj:
- NEMOJ TI MENI TU DA DRŽIŠ PREDAVANJA.-
Julija je znala da je tata kao i uvek podržava jer je on najbolji tata na svetu.

Нема коментара:

Постави коментар