Životinjsko carstvo

Daleko od grada, na ogromnom prostranstvu, pruža se najveće i najlepše životinjsko carstvo na svetu. U tom životinjskom carstvu postoje sve životinje, čak i one koje su do sada stanovale samo u našoj mašti.
Veliko carstvo obuhvata šume, planine, savane, mora, reke i sve drugo što ima jedno ozbiljno i pravo carstvo. Mnogo kraljevina postoji u našem carstvu, a gde su kraljevine tu su kraljevi, kraljice i njihova deca princeze i prinčevi. e mail dstankovic011@gmail.com

четвртак, 16. мај 2013.

Devojčica na pustom ostrvu




Da li može da se preživi na pustom ostrvu ?

Nisam sigurna da li znam odgovor na pitanje da li može da se preživi na pustom ostrvu. To zavisi od toga kakvo je to pusto ostrvo ali i od toga ko je taj ko se našao u toj situaciji.
Ono što sam sigurna to je da ne bih volela da se nađem na pustom ostrvu a ako bih se već tamo našla, borila bih se da preživim.

Kao i svako ostrvo i ovo na kome sam se ja slučajno našla bilo je okruženo morem. Nije bilo veliko a nisam bila sigurna ni da je bilo potpuno pusto. To što nisam znala da li je ostrvo pusto samo je pojačavalo moj strah.

Ostrvo je bilo naseljeno raznim pticama a da li je bilo i opasnih životinja nadala sam se da nikada neću saznati. Plaže su bile puste ali i lepe. Bile su peščane a dvadeset metara udaljna od mora počinjala je borova šuma koja je davala hlad i koje se nisam plašila.

Na ostrvo sam dospela sasvim slučajno, tako što sam zaspala u malom ali luksuznom brodiću Kada sam se probudila brodić je bio u plićaku pustog ostrva. Verovatni se taj brodić odvezao kada sam ja zaspala i nekim čudom doplovio do malog ostrva. Brodić je bio mali ali  čvrst i izdržljiv. Imao je dve kabine za spavanje, kuhinju i kupatilo. Imao je i velike zalihe vode, hrane, raznih sokova i svakakvih drugih stvari. Kada sam boravila na brodiću osećala sam sigurnost.

Iako sam trebala da ostanem na brodiću ja sam ipak sišla sa njega i prošetala plažom. U tim trenucima sam osetila veliki strah. Na plaži nije bilo nikoga a ostrvo je postalo nekako veliko i zastašujuće. Nisam dugo ostala na obali već sam brzo potrčala nazad u sigurnost brodske kabine. Tek kada sam zaključala vrata od kabine čula zam telefon kako mi zvoni u džepu. Javila sam se i odmah rekla:
-         Gde ste do sada?
Ja sam, čim sam se probudila zvala mobilnim prijatelje kod kojih sam bila na moru i javila im da se brodić odvezao. Oni su krenuli za mnom.
-         Evo vidimo brodić, tu smo za dva minuta.
Ubrzo se čuo zaglušujući zvuk brzog glisera i ja sam za nekoliko minuta bila na sigurnom, okruženima prijateljima i spasiocima.

Tako sam ja preživela boravak na pustom ostrvu a kako bi bilo da nisam imala mobilni telefon i da me nisu pronašli? Ne znam. Bilo bi sigurno teško ali se nadam da bi se spasila.

2 коментара: